درباره‌ من

من طراح بازی و همینطور یک بازی‌گردان (Game Master) پاره وقت هستم، که از سال ۱۳۸۹ با استودیو فن افزار (Dead Mage) مشغول به همکاری ام. در این سال‌ها در پروژه‌هایی چون Shadow Blade: Reload ،Children of Morta، و همینطور چند پروژه‌ی منتشر نشده دیگر به عنوان نویسنده، طراح بازی، طراح روایت، و تهیه کننده مشغول به کار بوده و هستم.

تخصص دانشگاهی و مطالعاتی من در حوزه‌ی ادبیات،‌ زیبا‌شناسی، و فلسفه‌ی هنر بوده؛ و رساله‌ی دوره کارشناسی ارشد من نیز به شکل خاص در حوزه فلسفه‌ی بازی‌های ویدئویی است، که در آن به تشریح رابطه ادراک و باور در بازی‌های ویدئویی، و همینطور موقعیت وانمودسازی در این بازی‌ها پرداخته‌ام. در این وبلاگ بیشتر درباره‌ی موضوعاتی نظری‌تر در حوزه‌ی بازی به طور کلی، و بازی‌های ویدوئویی به طور خاص خواهم نوشت.

 

تماس‌ با من

hamidrsaeedy@gmail.com
saeedy@deadmage.com